COMMUNITY CAMP

Det eneste forløb på markedet, som ikke kun lærer dig hvordan du skaber og vækster Facebookgrupper, men også hvordan du lancerer og sælger produkter i dine grupper
- uden at føle dig "for meget".

 

Fra d. 9/11 til d. 31/1

"Åh, jeg tror lige jeg åbner Facebook og hyggelæser lidt reklamer"

- Sagde ingen kunder nogensinde 

Måske har du bemærket, at dine kunder ikke orker flere reklamer. Måske er du endda selv ved at kaste computeren ud af vinduet, når de samme 4 reklamer bliver ved med at poppe op foran dine videoer og opslag.

 

I get it. 

Mange reklamer er midelst talt uinspirerende, og ikke noget man har lyst til at lave for sin egen forretning. 

 

Men jeg kan garantere dig en ting: Hvis du ikke markedsfører dine produkter, så får du sværere ved at få dem solgt. 

 

 

Jeg har prøvet at lave markedsføring i aviser, videoer, annoncer, radioen og endda på gigantiske metalskilte på en stadion - og selvom jeg oprigtigt elsker alle formaterne - er der et, jeg aldrig slipper igennem.


Community Marketing.   

 

 

 

Mennesker længes efter fællesskaber, ikke markedsføring. 

Community Marketing handler om, at skabe et fællesskab om lige præcis det, dine kunder har brug for. 

 

Et fællesskab drevet af en faglig ildsjæl (dig), hvor du generøst deler ud af din viden, og sælger ved at hjælpe

 

At skabe en Facebookgruppe som markedsføring er for at møde vores kunder der, hvor de har brug for os, og der hvor de selv har lyst til at være. 

 

 

"Hvis jeg laver en Facebookgruppe, ender jeg så ikke bare med, at give al min viden væk gratis?"

Nej. Det er lige omvendt. 

Når du laver en Facebookgruppe hvor dine kunder kan lære din faglighed at kende, er det langt nemmere for dem, at tage beslutningen om, at bruge penge i din forretning. Fordi de ved præcis hvad de får, og hvor dygtig du er.

Din gruppe bliver en levende smagsprøve på dine produkter - langt mere, end et selvrosende tekstafsnit på din hjemmeside nogensinde kunne blive. 

 

 

Og hey - hvor ofte har du besøgt på en
lækker restaurant og tænkt : 


"Jeg napper lige tre stykker gratis brød med smør, og
så skrider jeg inden hovedretten"

 

Ikke så tit, vel? 

Vi vækker vores kunders appetit med vores gratis indhold, og glæder os over at kunne servere den helt store menu til dem, der har lyst til det. 

 

Min Facebookgruppe er min primære salgskanal. Knap 1900 engagerede damer i gruppen, og den SKØNNESTE stemning af sjov og ærlighed. 

Sidst jeg åbnede for salget i min gruppe, solgte jeg for 70.000 kroner. 

LAURA LAVA
GARDEROBE EKSPERT & PERSONLIG STYLIST

Goddaw, jeg hedder Trine, og jeg er din underviser!

Jeg hjælper dygtige eksperter i hele verden med at markedsføre sig, og sælge produkter gennem Facebookgrupper, og er stolt fødselshjælper på mange, mange hundrede communities. 

 

Jeg har været iværksætter det meste af mit liv, jeg ved hvad der virker ude i den virkelige verden, og jeg vil  gerne lære dig alle mine teknikker. 

 

Jeg er også stolt værtinde på en af landets mest populære marketing-podcasts "onlinekursus-klubben", stolt mor til Liva på 5 år, og hyppig kursist på verdens bedste universiteter og uddannelser. 

Tænk, hvis du kunne få succes på de sociale medier, helt uden akavede dansevideoer eller slibrige mig-mig-mig-opslag?


I en Facebookgruppe er det din målgruppe der er i fokus. Ikke dig. 
Men det er heldigvis dig, der kan mærke det på bundlinjen. 

 

På COMMUNITY CAMP lærer du præcis hvordan du skaber en storsælgende Facebookgruppe,
uden at sælge på en måde der giver dig ondt i maven. 

82 +

Videolektioner

250 +

Færdige skabeloner

12 uger

Lukket kursist-community

10+

Live spørgetimer

Forløbet er helt perfekt til dig der:

  • Er et personligt brand (eller gerne vil være det)

    Ja okay, måske det lyder lidt fancy at være et personligt brand, men faktum er, at langt de fleste specialister eller fagpersoner allerede er et personligt brand, uden at vide det. Eller burde være det. Det kan føles enormt tungt at sælge sin viden når man bruger sit firmanavn som afsender, i stedet for bare at møde op som det menneske man er. Personlige brands behøver ikke have en ivrig selfie-finger eller smide billeder af deres aftensmad på nettet. På forløbet her, lærer du præcis hvordan du bygger et personligt brand der ikke udhuler din person, gennem din (kommende) gruppe. 

  • ​Allerede har en gruppe, og gerne vil spare tid
    (eller begynde at tjene penge)

    Hvis du allerede har en gruppe, er forløbet her perfekt til dig. Om der er 10 medlemmer eller 10.000 gør ingen forskel. Du kommer til at lære hvordan du sparer tid i din gruppe, hvordan du optimerer og forstørrer det, der allerede virker rigtig godt, og hvordan du kommer af med det, der ikke virker så godt. Og selvfølgelig: hvordan du begynder at tjene (flere?) penge i din gruppe, så du kan beholde den med overskud og god økonomisk samvittighed. 

  • Sælger ydelser eller rådgivning, og gerne vil have flere kunder i biksen

    Når du sælger rådgivning, coaching eller ydelser, handler det ikke så meget om hvem du kender, men hvem der kender dig. På forløbet lærer du at opbygge en gruppe, der får dine medlemmer til automatisk at tænke på dig, så snart de har brug for det, du kan kan.  

  • Arbejder indenfor et felt hvor der er stor konkurrence, eller som er "svært at forklare"

    Hvis du er ekspert i noget hvor der er mange andre spillere på banen, er du nødt til at skille dig ud i din markedsføring. Men du behøver ikke råbe højere. Du kan skabe nærvær i stedet. Og er dit emne lidt "svært at forklare sådan helt konkret"? I en gruppe kan din målgruppe mærke din ekspertise, i stedet for at få den fortalt.

Matilde Gunge, Vanecoach

"Jeg var bange for at min målgruppe ikke var sådan en man kunne lave Facebook-grupper for. Det var virkelig min største kan-det-her-lade-sig gøre-tanke. Men de tog imod det med åbne arme. Jeg har fået et fast og trofast publikum, og gruppen har været totalt afgørende for, at jeg har kunne sælge mit onlineforløb og min medlemsklub. 

 

Nu har jeg solgt for mere end
280.000 i min gruppe"

Her er hvad du får på forløbet: 

 

Udover kursets 82 videolektioner og mere end 200 færdige skabeloner, får du hver eneste uge direkte adgang til ham her:

Andreas er kursets (urimeligt tålmodige) teknik-nørd, og din garanti for, at du ikke (igen) kommer til at sidde fast i teknisk udfordring.

 

Han holder en ugentlig spørgetime hvor du kan stille så mange spørgsmål du vil, og se præcis hvordan en teknik-haj ville løse dem. Og nej - der er ingen dumme spørgsmål her!

Adgang til et dedikeret, ambitiøst og omsorgsfuldt netværk af community leaders som dig selv. 

Psst - se lige, hvad forårets kursister
siger​ om forløbet:

Og dem, vi arbejder sammen med:

Efter 12 uger på
COMMUNITY CAMP har du:

... og blevet en del af Danmarks stærkeste netværk af ambitiøse community leaders.

Gennem forløbets 12 uger
får du adgang til:

 

  •  12 spørgetimer med Trine

    Har du brug for  en god idé, eller
    sidder du  fast i en svær beslutning?
    Kom forbi spørgetimen og få hjælp! 

  • Co-working med dine medkursister

    Vil du gerne have et større og tættere professionelt netværk? Værs'go: 1 ugentlig co-working session med dine medkursister.

  • Lukket kursist-community

    Vi har lavet en Facebookgruppe KUN til efterårets CAMP'ere. Det plejer at blive vores kursisters yndlingssted på internettet, og vi vil så gerne have dig med i klubben! 

  • 10 spørgetimer med Andreas

    Andreas er vores inhouse tekniker-geni, funnel-ekspert og annonce-ninja. Få afhjulpet teknik-hovedpinen hos ham.

  • Ugentlige, konkrete "to-learn"-lister

    Kan du godt lide at få store opgaver banket ned i små konkrete to-do's? Også mig. Hver mandag får du ugens kursus-opgaver severet.

  • Fredagsfejringer med fede præmier

    Det bedste vi ved, er når du når dine egne mål. Det skal sgu fejres. Med præmier og bobler.  Og det bliver det!

Trines work in community building goes way beyond the borders of Denmark. She's is among the very best at what she does. And she brings her A-game to every single course. If you have a chance to work with her, GO FOR IT.

Jill & Josh Stanton, Founders of Screw The Nine To Five

Prø'li' og se, hvor mange ting
du bliver stjernegod til

MODUL #1: 
Byg-dit-brand-værktøjskassen​

Første trin på rejsen mod Facebookgruppe-lækkerness, er at finde ud af hvem du gerne vil tiltrække. Helt kort sagt lærer du dine kunder at kende i dette modul. Og dig selv. 

 

Bliv skarp på din målgruppe, din forretning og dit brand. 

 

Du lærer:

  • Hvordan du finder din målgruppe

    Alt for mange vidensformidlere kommer aldrig rigtig fra start, fordi de sidder fast i den onde målgruppe-cirkel: De tror de skal vide en masse om deres målgruppe, før de kan henvende sig til dem, men de ved ikke rigtig nok om deres målgruppe, fordi de ikke har ... talt med dem. Whew. Been there, done that. I modul #1 finder du værktøjet der hjælper dig med at hoppe af den karrusel. 

  • Hvordan du bliver skarp til at fortælle om det, du kan​

    Hvis du har svært ved at "bryde gennem lydmuren" på de sociale medier, er det garanteret fordi dine kunder ikke helt forstår hvad der er, du kan. No more, my friend. I modul #1 lærer du at kortlægge din ekspertise, så du nemt kan fortælle om den. Så behøver du ikke længere at frygte spørgsmålet "nå men, hvad laver du så til daglig?".

  • Mit hemmelige trick til communities, produkter du kan sælge og godt indhold: COMMUNITY MAP​

    Hvis du ofte kommer til at give for meget af din viden væk gratis, så mangler du du garanteret et community map. Det her kort er ikke kun opskriften på hvad for noget indhold du skal lave hvornår, det er også opskriften på alle rigtig gode kampagner i din gruppe. 

  • Hvilke tre ting du skal vide om din målgruppe​

    Har du en avatar? En perfekt kunde? En idealkunde? Hvis ja - strålende! Hvis nej - strålende! Du behøver ikke have en. Du skal sådan set bare vide de her tre ting, som du får serveret på et sølvfad i modul #1. 

MODUL #2: 
Sådan vælger du den rigtige type gruppe

Mååååske du har hørt at man kan lave challenges. Permanente grupper. BootcampsPop-up-grupper

 

Kært community, mange navne. I dette modul lærer du fordelene og ulemperne bag hver eneste af de her strategier, hvordan de udføres og hvordan du vælger den rette for dig. 

 

I modul #2 lærer du:

  • Hvilken type gruppe du skal vælge første (eller næste) gang

    Der er mange måder at komme i gang på, men hvis du kommer skævt fra start, kan det æde din mojo, og trætte dine kunder. Det gider vi ikke. 
    Hils på samtlige typer grupper der findes, og få hjælp til at vælge præcis den type der passer til dine mål og din forretning. 

  • Hvordan du sikrer dig, at arbejdet med din gruppe, rent faktisk giver dig kunder i biksen

    I modulet her, skal du flyve op i helikopter-perspektiv og kigge på hele din forretning, og alle de steder en Facebookgruppe kan styrke din forretning. Vi taler: læsere på dit nyhedsbrev, links til din hjemmeside, hjerter på din instagram og meget mere.  

  • Hvordan du vælger mellem en Facebook-side og en Facebook-gruppe

    Okaaaay, busted. Det er et nemt valg. Du skal have begge dele, og du skal have dem til at spille sammen på en helt bestemt måde. 

  • Hvordan du ikke bare vælger ET gruppeformat, men flere forskellige, og hvordan du placerer dem i løbet af året, så du får solgt mest muligt

    Ja ja - den her er til de øvede, men når du først kommer i gang, kan du ikke holde op! Du får masser af inspiration til hvordan du kan mikse og matche de forskellige gruppeformater til salg af forskellige slags produkter, og forskellige kampagner. 

  • Kort sagt: hvordan du går fra "åh nej, hvordan?!" til "aaaah, sådan!". 

MODUL #3: 
Sådan passer, plejer og
vedligeholder du din gruppe
(det er MEGET sjovere end det lyder, i promise!) 

Når du nu bliver sådan en, der opbygger en gruppe, bliver du samtidig sådan en, man ser op til. Og sådan en, der får følgere. 

 

Det betyder, at du skal lære at administrere din gruppe. Og bare rolig, det er markant sjovere end det lyder.

 

Hvis du har en ansat til at hjælpe med dine sociale medier, er det lige præcis det her modul, vedkommende sukker efter. Stik blot vedkommende en pose popcorn og et login til videoerne, så klarer de resten. 

 

I modul 3 lærer du:

  • Hvilke konflikter der typisk opstår i din gruppe, og hvordan du håndterer dem (også selvom du hader konfrontationer) 

    Der er typisk fire slags konflikter der opstår i en gruppe. Du får scoopet på dem alle fire, så de ikke vælter dig af pinden hvis når de kommer. Den gode nyhed: konflikterne er super nemme at tackle, og kommer ikke til at koste dig nattesøvn (fordi du ved hvad der foregår, inden de opstår).

  • Hvilke 3 ugentlige vaner du skal skabe, så din gruppe kun tager dig få minutter at administrere hver eneste dag

    Tre simple vaner der sætter grænser for hvor tilgængelig du er, hvor meget tid dine sociale medier må spise hver dag, og hvor god oplevelse dine medlemmer får i din gruppe. 

  • Hvordan du tager imod nye medlemmer, så de rent faktisk bliver aktive.

    Nej, det er ikke det, du tror. Det er endnu nemmere. 

  • Og selvfølgelig finder du skabeloner til: gruppens coverbillede, gruppens regler, gruppens om-tekst og velkomst. 

MODUL #4: 
Sådan skaber du storsælgende og tommelstoppende indhold

"Jeg aaaaaaner ikke hvad jeg skal skrive i min gruppe ... " 

 

Det gør ingenting, for det lærer jeg dig!

 

Og ikke bare indhold der holder det daglige engagement i top... også de to indholdsformater jeg IKKE underviser i  på andre kurser - nemlig de to formater, der sælger!

 

Få alle mine indholds-hemmeligheder i dette modul. 

 

I modul #4 lærer du:

  • Hvordan du laver tommelstoppende indhold

    Indhold der får dine medlemmer til at stoppe op, læse og reagere. Så du ikke længere skal føle dig, som den eneste der danser til festen.

  • Hvordan du laver en Facebook LIVE - (næsten) uden nerver

    ... i hvertfald uden at glemme hvad du ville sige, uden pinlige nybegynderfejl og uden at dø af skræk. Vi hjælper dig med at få ro på nervesystemet.

  • Hvordan du planlægger dit indhold hver eneste måned, så det ikke tager dig mere end et par timer

    Så du kan bruge din tid på det der er endnu vigtigere: At hygge dig i din gruppe, at være til stede i din forretning, og prøve det der "fritid" de alle sammen taler så meget om. 

  • Og selvfølgelig får du indholdsideer nok til et helt år i din gruppe. Færdigskrevne og kopierklare. 

MODUL #5: 
Sådan sælger du dine vidensprodukter
i en gruppe

"Jaaaa, det er flot Trine, men der skal smør på bordet!"

 

Og det kommer der.

 

Der er ingen tvivl om, at Facebookgrupper sælger. 

 

Når man ved hvordan.

 

I modul #5 lærer du:

  • Hvordan du laver en hårdtslående kampagneplan i din permanente gruppe  (og ja - vi bliver ULTRA konkrete)

    Synes du det er akavet at begynde at tale om dine produkter i din permente gruppe? Eller kan du bare ikke lige helt "se det for dig?". I modulet her, finder du opskriften. Fra første spæde opstart, til minuttet efter din kampagne er lukket. 

  • Hvordan du lancerer nye (eller gamle) produkter ved et minikursus i en pop-up-gruppe (den her metode slår salgsrekorder, venner!)

    Hvilken bil er du mest tilbøjelig til at købe? En du har prøvekørt, eller en du kun har læst om? Den du har kørt i? Samme her. Og det samme siger dine kunder. Derfor skal du lancere dine vidensprodukter gennem et minikursus. Jeg lærer dig hvordan.  

  • Hvad du skal gøre, hvis du har brug for at skabe omsætning hurtigst muligt. 

    Nej, der er ingen "nemme penge" eller quickfixes her. Det kan man ikke bygge en forretning på. Men har du lidt knofedt, kan du få økonomiske resultater virkelig hurtigt. 

MODUL #6: 
Sådan får du flere medlemmer i din gruppe

Du behøver ikke have ret mange medlemmer, før du kan lave en god forretning ud af din gruppe, men flere øjne på det du kan betyder som regel flere salg. 


Derfor får du i dette modul mine bedste teknikker til at få flere medlemmer i din gruppe. Uden at bruge en krone på annoncering. 

 

Men hey - medlemmerne kommer ikke, hvis din blokering i virkeligheden ligger et helt andet sted. Så inden vi dykker ned i de medlemsmagnetiske teknikker, skal vi lige arbejde med de 3 typiske mindset-blokeringer os community-builders døjer med. 

 

Du lærer: 

 

  • At komme over frygten for at promovere dig selv

    Synes du det er svært at tale om dig selv og din gruppe? Du er ikke alene med den her frygt. Jeg (tidligere verdens største people-pleaser) deler mine bedste tips til hvordan jeg er kommet gennem den blokering. 

  • Hvilke fire hjerneprutter der forgifter dine tanker, og sætter en stopper for din gruppes succes

    Hvis du ikke helt er udkommet med din gruppe endnu, skyldes det garanteret en af de her hjerneprutter. Lær dem at kende, så du kan tage styringen over dem. 

  • Mine 6 mest medlemsmagnetiske strategier - og nej, betalt annoncering er ikke en af dem 

    Har du råd til at annoncere, er det selvfølgelig en god hestesko. Men vil du gerne prøve at opbygge din gruppe uden annoncering for nu, så får du her 6 strategier du kan afprøve med det samme, og mærke virkningen af øjeblikkeligt. Og du lærer også hvordan du skriver en god annoncetekst, hvis du har lyst til at prøve det af. 

Kort sagt: Hvordan du laver en Facebookgruppe propfyldt med aktive medlemmer,
der står klar til at købe det, du sælger 

(så du slipper for at sælge med mavepine)

Selvfølgelig kombineret med ... 

12 ugers kickstarter-forløb i vores helt egen lukkede kursistgruppe. Propfyldt med spørgetimer, gæsteundervisninger og overraskelser 

I sommerferien satte jeg så mit allerførste kursus til salg i min gruppe, som på det tidspunkt bestod af ca. 600 medlemmer. Jeg solgte det som et beta-forløb, og forventede helt ærligt at sælge omkring 10-15 pladser. Jeg solgte 62.... 

 

Hvis jeg stadig ikke den dag i dag havde tjent en krone på de ting, som Trine har lært mig - så ville jeg synes, at kurset var mere end tjent hjem alene på gund af hvor meget jeg har rykket mig personligt. 

Lene Nehlsen​

Lanceringsmama i gruppen "Lancer dit Fysiske Produkt​"

Jeg kan nu markedsføre mig i et trygt fællesskab, og jeg kan finde de RIGTIGE mennesker for mig.

 

Med Facebook-grupper kan jeg varme mine gruppemedlemmer op til et nyt produkt jeg vil sælge - og jeg kan få gruppemedlemmerne på min nyhedsbrevsliste.

 

Jeg vil anbefale kurset til alle selvstændige der ønsker at sælge mere, og have et fællesskab med deres potentielle kunder.

Helene Rosendahl Hillersdal​

Coach og mentor​

Mit community er et sted, hvor jeg kan blive klogere på min målgruppe og skabe en relation til dem.

 

Det gør det nemmere for mig i fremtiden at skabe relevante online kurser, i stedet for blot at gætte på hvad målgruppen er interesseret i at lære.

 

Som nyopstartet virksomhed er det guld værd, og min nye Facebook-gruppe har hjulpet mig med at komme ud over stepperne og i gang.​

Line Abildgaard​

Fotograf

 Og så har du ikke en gang hørt det bedste -  nemlig en bonuspakke, der får dig til at lave happy-dance på kontoret: 

BONUS: Masterclass med Christina Klitsgaard: Hemmeligheden bag Facebook-opslag der storsælger

Og som du kan lave på mindre end én dag

Sammen med Christina Klitsgaard har jeg podcasten "onlinekursus-klubben" og Akademiet For Onlinekurser, hvor vi hvert eneste år underviser mange hundrede mennesker i at skabe og sælge onlinekurser.

 

Det skal du også have gavn af. 


Christina er landets dygtigste copywriter, ved præcis hvilke elementer i en tekst, der får dine medlemmer til at klikke "ja tak".
 

Sælges ikke andre steder

Genialt til dig, der savner reaktioner på de sociale medier

BONUS-WORKSHOP: Lyn-lanceringen: Sådan sælger du dit første produkt på rekordtid 

Hvordan tager man imod penge online? 
Hvordan skal jeg levere produktet? 
Hvilke systemer skal jeg vælge? 

At sælge noget online er hamrende sjovt, men kan også være lidt ... overvældende. 


Når du investerer i COMMUNITY CAMP får du samtidig en billet til vores 2-dages digitale workshop, hvor du lærer at opsætte samtlige nødvendige systemer trin for trin, og hvor du får serveret dit første Facebookgruppe-produkt på et sølvfad. 

1.295 kr. + moms

Denne bonus er perfekt til dig, der starter ud fra scratch og har 0 eller få følgere i forvejen.

BONUS: Annoncering for Facebookgruppe-ledere

Har du lyst til at sætte ekstra skub under væksten af din Facebookgruppe? 
 

Fedt! 

Du får nemlig trin-for-trin-formlen på hvordan du laver betalt annoncering for din gruppe, og kommer ud til den del af din målgruppe, der ikke har fundet dig endnu. 

 

Et musthave for alle etablerede gruppe-ejere.

 

Værdi: 749 + moms 

Denne bonus er genial for dig, der allerede har en god gruppe, men gerne vil have mere fut under væksten (og salget).

BONUS: Sådan får du din gruppe i medierne 

Gad du godt sidde på sofaen i Go'morgen Danmark og fortælle om din gruppe? 

Eller måske have den liggende hos Femina? Børsen? Berlingske? 

 

I denne bonus-workshop får du undervisning af de globale PR-eksperter Lucy og Hadrien Wern, forfattere til bøgerne "Brand Yourself " og "Hype Yourself", i hvordan du får mediernes opmærksomhed (og hvad du kan bruge den til!)

 

Glæd dig! 

Sælges ikke andre steder

Denne bonus er perfekt til dig, der har mange konkurrenter, og en sult på at blive en anerkendt stemme i dit felt. 

BONUS: Værktøjskassen

Er du i tvivl om hvordan man - helt lavpraktisk- sætter en gruppe op? Eller hvor man egentlig skal klikke, for at reglerne i en gruppe skal godkendes af medlemmerne? Eller hvordan man tilknytter sin side? 

 

Vi har samlet en værktøjskasse fyldt med step-by-step-guides til alle de her ting, og meget mere. 


Kort sagt: render du ind i en teknikhovedpine, finder du løsningen i værktøjskassen. 

Værdi: 749 + moms 

Alle de guides du kunne drømme om, forklaret i et tempo der rent faktisk er til at holde ud (altså, langsomt og roligt).

Jeg havde ikke en gruppe, da jeg startede på forløbet. Så en naturlig indvending var om, jeg som nybegynder kunne være med og få værdi af forløbet.

I dag kan jeg næsten kun grine af den indvending. Om man er helt ny, eller har haft en gruppe i lang tid, så vil dette forløb tage dig til det næste niveau.

Klaus Bagge

Cykelcoach, Cykelakademiet.dk

Min gratis gruppe, som bliver en platform at markedsføre min virksomhed, mine kurser og mine ydelser på, som føles mere naturlig og mere "mig".

Min gruppe føles tryggere at "gå live" i - end på min side ... og derfor er jeg oftere på live end jeg plejede at være inden jeg havde en gratis gruppe.

 

Min gruppe giver mig unikt indblik i, hvem min målgruppe i virkeligheden er - og hvad der optager dem.

Sarah fra Vissuel

Grafiker og marketingnørd (branding-ekspert for selvstændige)

© Copyrights by Go For It Consulting. All Rights Reserved.